kudden ropar

Nu är man vaken!
Helt sjukt, gå upp så tidigt på en söndag.
Kunde man inte ha valt att öppna en timma senare på helgen istället för 8-22 varje dag.
Jag förstår inte vissa kunder som står utanför porten klockan 8 på morgonen och vill handla.
Idag skulle jag gärna ligga kvar i sängen.
Är lite smått otaggande att jobba på söndagar pga att man får 2 fulla EU-pallar samt 5 ICA-burar.
Min rygg och även jag är helt slut efter en sån dag.
Det positiva är att jag får dubbelt betalt på söndagar, men bara för att man är själv känns det mer som om jag jobbar dubbelt, att jag jobbar för två.



(detta är en EU-pall, fast tänk denna pall med massa fruktlådor istället och lite högre lastad)


Idag efter jobbet har jag match också, jag kommer försöka ta en snabb powernap innan matchen så jg kanske har lite mer krafter till matchen.

Nej nu måste jag åka

puss på er

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jobbar du i frukten?? :0 typ jobbigaste delen ju :P



Man kan aldrig få nog av Disney ^^

Hehe bara att söka på disney på spotify och baam :D massa massa goa låtar ^^

2010-05-24 @ 22:08:36
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0