Jag vill bli frisk!!!

Nu har jag varit dunderförkyld i lite mer än en veck!
Har hoppat över 1 och ½ veckas träning ochjag vill ju träna, men det ska man inte göra om man har ont i halsen och hostar.
Jag brukar ha ganska ont i halsen och hosta på morgonen men i morse var det lite lindrigare.
Är glad att Haga tog min tid idag, kände att jag behövde vara ledig och vila upp mig.
Ska jobba hela helgen samt att jag har en viktig match på söndag som jag vill vara frisk till =)

Jag fyller ju år nästa vecka och tänkte bjuda hem folk nästa helg. Tänkte då att det kunde väl vara trevligt med lite hembakade grejer.
Maria (Fridas kompis, som fixar mina naglar) har erbjudit sig att göra en tårta till mig så jag har beställt en tårta =) Sen i morgon tänkte jag baka lite bullar och kanske muffins.
får se om det blir någon kaka också =)

Puss på er söta vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0