Det är ingen vanlig dag!

vad är det för en dag, det är en vanlig dag.
Nej det är ingen vanlig dag för det är Malins födelsedag
HURRA HURRA HURRA!!

Ja idag fyller jag år =)
22 hela år.



Tack så mycket för alla gratulationer jag har fått.

Idag har jag njutit utav solen, bakat och tagit det lugnt.
Blev nyss klar med supergoda hallongrottor =) det jag nu undrar är hur jag ska lägga in dom i frysen, dom är ju kletiga eftersom det är sylt högst upp på dom, hmm får fundera lite.


(obs, bilden är tagen från http://www3.arla.se/upload/Puffbilder/Stora%20420_170/hallongrottor.jpg)

Ska börja laga lite mat nu.
Ska äta när pappa kommer hem.
Han är ute på cykeltur.
Han har alltid något med cykelträning eller tävling när jag fyller år.
Idag var det träning och i helgen när jag ska firas så är det självklart tävling så han är inte hemma haha.
Idag har han ens inte sagt grattis, så förhoppningsvis har han kommit på att det är ett födelsedagsbarn som väntar på honom här hemma =)



puss på er


Kommentarer
Postat av: Josefin

Förlåt för att vi inte kom, speciellt inet jag. Jätteledsen, förlåtförlåtförlåt!

2010-05-15 @ 15:36:13
URL: http://dances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0