efterlängtade bilder :)

här är lite efterlängtade bilder som jag har lovat er :)

jag längtar tillbaka när jag ser dessa bilder.

Färgan på väg till hotellet
Färgan på väg till hotellet
Anton tyckte bubblorna var roliga
Anton tyckte att bubblorna var roliga
solnedgång
Solnedgång
Ena stranden
Ena stranden
Tove njöt på stranden
Tove njöt på stranden
Pannkaka med banan och choklad,yummie
Pannkaka med banan och choklad, yummie
solnedgång
Solnedgång igen
sanden :)
Stranden, Toves små fotavtryck ;)
Phi Phi öarna
Phi phi
phi phi
Phi phi
fiskstimm i underbara vattnet
Fiskstim i det underbara vattnet
på väg upp till view point
På väg upp till view point
på väg uppåt till toppen
På väg uppåt
Uppe på toppen
Uppe på toppen
Pose! med hatten ser man ut som en tant,men det bjuder jag på
Pose!, hatten gör att man nästan ser ut som en tant, mend et bjuder jag på :)
Busfia
Söta busungen
självklart provade vi på hummer =)
Vi provade på hummer
Dom hade gjort fint till alla <3 dag
Fint dom hade gjort till alla <3 dag
Ytterliggare en solnedgång
Ytterligare en solnedgång, denna är på valentine's day
På roadtrip på Koh Lanta
På roadtrip på Koh Lanta
vi var i något fjärlis
Gick in till något fjärlis"hus"
Fjärliarna gillade mig
Fjärliarna gillade mig
En stackars liten elefant
En stackars liten elefant osm var fastspänd i värmen
åkte lontailbåt och såg apor
Åkte longtailbåt och såg apor
då sjöng vi "tänk om jag hade en liten liten apa"
Sista kvällen
Sista kvällen :(


Detta var bilder från min kamera!
Kommer lägga upp bilder från min brors kamera också.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vilka fina bilder, särskilt den med Tove som badflicka, vilket charmtroll. Jag hoppas att inte samtliga bilder från Jockes Kamera kommer med, för de ligger väl kvar några sen hans fest där och de passar sig inte här :)

kram!

2010-03-12 @ 10:50:04
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0