Sluta vara så snäll

Åååh blir irriterad på mig själv.
Man hann vara hemma i 1.5 timme och jobbet ringer.

"Hej, det är som så att jag är ensam och stänger idag, det är strul med en tid "strulmaja" har bytt bort sin tid och hon är på praktik just nu och hade inte sin kalender med sig så hon har glömt bort vem hon har gett tiden till"

Visst, jag ska inte göra något nu ikväll men jag har redan jobbat 7-15 idag och ska jobba lördag och söndag också.
Jag satt så skönt i solen och skulle sitta hemma med mor och far, göra mig en fruktsallad och äta lite chips och mysa, men min snälla ängel sa i mitt öra att jag skulle jobba. Fan vad irriterad jag blir på mig själv.

Det är från börjar "strulmajas" tid och då är det ju hon som ska fixa det, jag skiter just nu i att hon är på praktik.
Det är inte första gången hon krånglar med tiderna.

Men men jag får lite extrapengar och det är ju inte fel.


I morgon ska man till Kappellskär till tessis land och hälsa på efter jobbet :)
Sen åker jag hem och laddar inför en ny arbetsdag.

Ska bli lite bättre på mitt uppdaterande men just nu har jag inte tid :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: marie

Var inte så snäll malin! Hoppas du får mysa lite nu när du kommer hem!

Kram

2010-07-02 @ 22:13:43
Postat av: malin

jag ska bättra mig :)

var inte så jättefarligt att jobba men blir så trött på den där tjejen som bara byter runt tider hela tiden.

ja nu sitter jag med mina efterlängtade ostbågar och cola :)

2010-07-02 @ 22:30:51
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Madde

Nästa gång de ringer, be att få ringa upp om några minuter så ringer du mig så ska jag ha Nej-skola men dig:)

Tänk på dig själv gumman du förtjänar att sitta i ligga i soffan och slappan av efter jobbet!

Puss och kram!

2010-07-03 @ 10:23:31
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0