Tagga tagga massa

Nu sitter jag i soffan med mor och myser!
Vi kollar just nu på Solsidan!

Har gjort irdning en pasta sallad med kyckling till i morgon :)
Det är dags för cup igen.
ICA Väddö cupen.
Vi har två lag anmälda och vi se till till att mötas i finalen :)

Tänkte vara duktig att göra havregrynsgröt till frukost, men inte hade vi någon havregryn hemma, det som vi alltid brukar ha =S
Inte mannagryn heller :( men men får svänga förbi ICA lite snabbt så får jag köpa mig lite risifrutti eller nåt.

Ska inte vara uppe så länge ikväll, måste sova så jag har energi till cupen.måste vara fit for fight när jags tår i målet.

Vi hörs i morgon kväll
puss på er


Kommentarer
Postat av: jch

Snygg lagbild Hur gick det i cupen?

2010-01-30 @ 18:57:55
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Plinn

Maaaalin! (: <3

Heeej! Inte visste jag att du hade en blogg! (:

Jag saknar att vara på jobbet, tro det eller ej, men det är mycket roligare att kunna smita iväg och prata strund ibland än att sitta hemma i soffan och inte göra desto mer.

Jag ska försöka komma och hälsa på innan det är dags för henne att komma till världen, men kan inte lova någonting. Har ju fått kryckor nu att ta mig fram på och det går inte fort vill jag lova. Man blir snabbt trött också! (:



Hur mår du? Rullar allting på som vanligt på vårat älskade Ica? :D



Pussss! (:

2010-01-31 @ 22:08:09
URL: http://plinnen.blogspot.com
Postat av: Plinn

Va? Alla bara drar till Thailand! :O Haha. Vad snällt av Jesper att låta så många åka samtidigt. Fast ni kanske var tvugna att byta bort era tider? ;)



Jag var nog också långsam i början. Vem var det inte? (: Det där sitter nog om ett litet tag. Hoppas hon slipper griniga kunder nu i början, men de flesta av våra stammisar är i alla fall trevliga.



Men guuud.. Vad mysigt med Thailand. Speciellt nu när det är såhär tråkigt väder här hemma. Vem/vilka ska du åka med?



Jaa. Haha. Jag fick kryckor för att avlasta mitt bäcken. Men uppriktigt sagt så har jag faktiskt inte använt dem så mycket. Men det kan ju bero på att jag inte har rört mig ute så mycket heller :P Ganska jobbigt att försöka ta sig fram på kryckor när det är såhär mycket snö ute! :P



Pusssss (:

2010-02-01 @ 17:25:42
URL: http://plinnen.blogspot.com
Postat av: jch

Det var en bra insats ni gjorde. Att slå AIK och komma fyra är inte dålig.

Det är bara bra. Själv då?

Kram

2010-02-01 @ 18:11:33
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: jch

Ha det så trevligt i Thailand. Hoppas du får en underbar semester.

Kramar

2010-02-01 @ 19:40:28
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Plinn

Du får berätta sen om du hittade någon pudding på semestern. Sånt är alltid kul att höra! ;D



Jaha.. Så Kristoffer kan man lita på igen? Jag blev så himla nervös när jag gav bort min tid där till honom den gången. Haha. Men han går att lita på nu alltså? Det är ju toppen isf (: Bara han sköter sig nu den här gången!



Vad myyysigt! (: Är inte alls avundsjuk ;) Du lägger väl upp bilder på bloggen eller Fb sen när du är hemma igen? :)



Pusssss

2010-02-01 @ 20:48:05
URL: http://plinnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0