Lång dag

dag har jag hunnit jobba, fast ja, det var i bara 2 timmar.
Ibland är jag lite för snäll kanske, men min arbetskamrat behövde gå till doktorn och det behövde vara någon som jobbade på morgonen.

Har också hunnit med lite sovande direkt efter jobbet, inte så skönt att gå upp vid 6 när man egentligen ska vara ledig.
Efter min lilla vila så blev det ett litet besök i Täby.

Nu har jag hamnat här igen, borde köra lite rehab igen också.
Det är alltid svårt att sätta igång med det.
Men jag vet att jag behöver det och om jag gör det så blir förhoppningsvis mitt knä bättre :)
Får ta mig i kragen igen och köra på.


Kommentarer
Postat av: jch

Händer något kul till helgen.

2010-01-14 @ 18:46:38
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: jch

På lördag ska jag gå på bio med en kompis. Och på söndag ska jag till puben Sir Toby´s och se matchen Bolton-Arsenal.

2010-01-14 @ 20:25:11
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0