Vila I Frid!!



Idag fick jag reda på att en av våra favoritstamkunder har gått bort :(
Lille Sven som alltid var så trevlig och glad när han kom förbi. (eller liten å liten, en äldre man som var kanske 80 år eller nåt)
Han ringde alltid innan han skulle till butiken och bad mig lägga undan två limpor till honom, Det var franskt valnötsbröd och pavé la rochelle.
Både jag och Jessica tänkte på honom för kanske 2 veckor sen för vi hade inte sett han på ett bra tag.
och idag fick jag reda på att han har kommit till änglarna =(

Jag hoppas du har det bra där uppe Sven.
Vi kommer sakna dig på Kragsta.
Många kramar till dig


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så tråkigt.... :(

2010-12-30 @ 17:02:21
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

usch canser är ingen hitt, :( Då har han det nog bättre där han är nu. Men stamkunder är alltid tråkigt och förlora!



Ja jags kall hem till Berglunds så det blir nog bra skulle jag gissa, förhoppningsvis inga krossade rutor denna gången :) Hoppas du med får en underbar nyår!

2010-12-30 @ 23:48:55
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0