Jag är taggad!!

I morgon ska vi krossa, eller försöka iaf =)

Vårat fotbollslag har nu under vintern skapat ett volleyboll-lag. Och i morgon ska vi spela turnering nummer 2 :)
Vi är ju som sagt fotbollsspelare (eller jag har spelat, men det var 7 år sen) och när vi spelade första omgången på turneringen för nån månad sen så vann vi alla matcher och sett. (vi mötte bara lag som spelar volleyboll)
Jag fick inte vara med sist pga att vi hann inte få despens för mig, vi måste nämligen ansöka om det eftersom det är en U19 (ungdom under 19år) serie och jag är ju 22.
Men jag är så taggad, det är liksom 7 år sen jag spelade en volleybollturnering :) fy fan vad kul vi ska ha =)
Vi kommer vara i Hammarby sjöstad hela dagen så kom och kika på oss =)


Mina kära fotbollsvänner

Förövrigt så har jag börjat spela med vallentuna volleyboll igen.
Börjar tyvärr tappa lite sug för fotbollen, men jag är så välkommen till volleybollen.
Så snart får man spela matcher med dom också =)
Jag vill ju träna men då måste det vara kul också och det har jag på volleybollen, inte fotbollen, iaf som det ser ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0