Sömntabletter?

Inget har hänt än angående bebisen som är på väg.
Återkommer om det har hänt något.

Idag har jag tränat, var halvtaggad innan men känns alltid skönt efteråt.


Dom senaste dagarna har jag varit så sjukt trött, eller senaste veckan.
Undrar är om jag sover dåligt på nätterna eller vad är det?
När jag kommer hem från jobbet så kan jag ligga och sova i soffan i några timmar och skulle kunna sova i några timmar till. Hmm, måste göra någon ny rutin :)

Sen en sak till, jag måste bli hårdare mot mig själv, ingen läsk på vardagar (vilket jag klarar bra tycker jag, förutom igår då men annars klarar jag det bra)
Inget godis å snacks på vardagar heller, (om man inte blir bjuden vill säga)
Sen det där med fika eller kakor bland annat, det har jag svårt att sluta med, men jag kan klara det också. kommer ju inte sluta helt och som sagt om det är någon som fyller år eller att man blir bjuden hos nån så får man unna sig :)

Kan kanske vara en grej till att man blir så trött, man får snabb energi och sen vänder det direkt och man blir trötter. Återstår att se :)

Nu är det dusch sen säng.


kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det tycker jag verkligen att du ska göra :D Ni får gärna köpa en hund. Det är mormor och morfars hund som ska ha valpar och dom har 3 beställningar tror jag, och det brukar ju bli minst 7 valpar. Så prata med dina föräldrar ;)

2010-08-30 @ 12:12:21
URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej va synd, golden som är så söta. Men jag förstår deras resonemang ;) Yes, vi ses på torsdag.

2010-09-01 @ 16:24:29
URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Postat av: Therese

Hejsan! Just nu har jag en frågestund i min blogg, vill du ställa en fråga? Det vore jätte shysst :'D

Kram//Tessan

2010-09-05 @ 01:37:26
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0