Hemma igen

Nu är jag hemma!
Har inte orkat blogga på ett tag.
Men kan berätta lite kort om semester någon dag, antingen i morgon eller i helgen.


Idag på jobbet var det en kille som hade någon cp-skada nåt sånt sen födseln (inget fel med det)
Han var så söt. Kom till kassan och handlade utav mig.
När han packade ner varorna i kassen visade han stolt sin keps för mig där det stod "Carlsberg"
Jag frågade snällt om han gillade öl, och han sa med en glad röst "ja det gör jag"
Sen såg jag att han hade en tröja med något ölglas på och sa att han hade en fin tröja, han blev så glad.
Sen nämnde jag väl något att jag inte gillade öl var av han sa "Jag trodde det, det såg ut så" hahah


Ikväll så var jag med kusinen och mormor.
När vi sitter i hade vi kul:
Jag: vad mycket bananflugor det börjar komma
kusinen: ja det är nog för....
jag: bullarna.
Kusinen: ja, eller nektarinerna.....eller....så är det mormor
hahahahah gud vad vi skrattade och mormor sitter där och förstår ingen ting för hon hörde inte vad vi sa.
Stackarn. hahaha
Btw så vann jag 400 kr idag :)

Puss och kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha det var nog tur att inte mormor hörde, tror inte hon hade skrattat like mycket som vi :)

2010-08-06 @ 21:52:11
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0