Back in the game


Hej goa vänner.

Semestern är ju slut som alla vet och fotbollen har börjat igen.
Första träningen var jag inte sugen alls sen andra träningen gjorde jag annat skoj.
Började tappa suget för fotbollen.
Men i tisdags började det kännas lite bättre ändå och jag hoppades att det skulle hålla i sig för jag gillar ändå fotboll men det har nog varit för mycket och uppehåll gör ju att man börjar tappa lite.

I onsdags (igår) hade vi specialträning och skulle få en inhyrd tränare dagen till ära vilket jag såg fram emot.
Efter träningen var jag mycket glad och det kändes mycket roligt att träna igen :) Han hade lagt upp hela träningen så bra, det var genomtänkt och man tyckte det var jobbigt men ändå kul för det var så intensivt.

Idag så känner jag inte av någon träningsvärk vilket är skönt =)
Sen hade vi träning ikväll igen och det var kul det också. Just nu känner jag mig mycket laddad inför helgens match även fast jag inte är kallad till A-laget så känns det toppen, jag ska få spela som utespelare och det är något jag tycker är kul (kul att variera lite när man nästan alltid har stått i mål)

Mer om mig och träning, matcher, vänner och mitt liv får ni höra någon annan dag.
Nu är det dags att sova. Det är en dag i morgon också =)



(passade på att sola den lilla tiden som amn fick sol på semestern)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0