Helg!

Nu är det helg!
Jag ska jobba hela helgen och fram till tisdag, fan vad underbart ;) hahah
Nej man ibland måste man tänka positivt, jag ska vara glad att jag har ett jobb och det är ju toppen, ska även vara glad att jag har så underbara vänner, en underbar familj och en underbar släkt.

På tal om släkt.
Min kära kusin förgyllde min dag idag.
Fick sms där det stod
"nu sitter jag på bussen på väg till jobbet och skrattar så jag gråter för att jag tänker på när Hasse hade chevabussen och så skulle jag sova hos er och vi åkte från oss och så bad Barbro att du skulle sjunga enternal flame för oss, och det gjorde du, hela vägen och inte ett ord engelska kunde du, hahaha nu har jag ont i magen av allt skratt, Godmorgon!"

Hasse och Barbro = mina föräldrar
Vi åkte hela vägen från Ekerö till vallentuna, så med andra ord sjöng jag väl den låten i ca 50-60 minuter haha stackars dom i bilen.

haha det var så kul, jag kommer ihåg att mamma bad mig ofta sjunga den låten och man tycker ju att man sjöng rätt text men så var icke fallet :)




Här är iaf texten om ni inte kan den =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Det här är ju typiskt en sån här grej man bara skrattar åt när man hr varit med om den. Men shit va kul det var! Jag får väl erkänna nu att det var nog bara Barbro som tyckte det lät riktigt bra:) Däremot "låt det brinaaaaaaa" är ju en låt du kan sjunga så man gråter,....av skratt... :)

2010-04-10 @ 11:05:34
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0