Rimbo marknad

I morgon är jag ledig!
Dagen till ära kommer att spenderas på en marknad i Rimbo.
Rimbo annordnar en marknad varje år, första torsdagen i oktober.
För er som inte har varit på någon knallemarknad kan jag försöka berätta vadman kan hitta.
Man går som sagt runt på en gata fullt med olika stånd med olika saker.
Det kan vara att dom säljer:
* Korgar i olika storlekar
* Yllesprumpor/tröjor
* Varma munkar
* Vanliga stumpor(oftast med mönster/djurmotiv)
* Plånböcker
* Tofflor
* Mössor/vantar
* Nytt bra munstycke till dammsugaren
* Olika medel för rengöring
* Brända mandlar
* Korvar - t.exvitlökskorv (salami)
* ev lite massagetillbehör

Ja det där är en del saker man kan hitta på en knallemarknad.
Jag är där varje år. Letar väl inte efter något speciellt men något kanske man hittar.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Rin rin rin????? VA??:D:D:D

2009-09-30 @ 23:15:43
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

Åhh Hjärtat

Köpte du lite godis till mig? :) Marknadsnogat:)

2009-10-01 @ 21:34:27
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0