Is it me you looking for

Godkväll!

Har ju varit ledig idag.
Skulle ev ha lekt med min vän Jens idag men blev inte så, han fick ett oväntat besök av en bandmedlem eller så var det en vän =)
BTW Jens ska vara med i dansbandskampen, så man får väl hålla tummarna för Mannerz =).

Nu sitter jag i soffan men mor å far.
Kollar på lite tv och har det mysigt.
Pappa har nyligen kokat ägg som vi ska smaska i oss =)


Imorgon efter jobbet blir det nog att åka och lämna in bågarna så jag kan få nya glasögon, annars får jag ta det någon annan dag i veckan då det kanske är mindre köer och jag har mer tid.
men vi får se.
Kan ju lägga upp lite bilder så får ni säga vad ni tycker.
(ja Madde jag vet att det var ditt förslag) =)

Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Taaack så jättemycket vännen :) <3

2009-09-29 @ 21:53:45
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Jens

Vilka är dem här Mannerz? Verkar ju vara ett fantastiskt trevligt gäng med unga gossar!

2009-10-06 @ 00:29:26
Postat av: Malin

Hehe jadu, inte så att det är du Jens? :)

Det är iaf en vän till mig som är med, (The drumstar)

2009-10-06 @ 06:38:48
URL: http://granaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0