Hejsan hoppsan

Hallå där.
Förlåt, jag vet att det blivit lite dålig uppdatering här.
I fredags efter jobbet åkte Frida å jag hem till henne.
Åt god middag, spelades lite guitar hero samt skrattat loss oss i en lekpark =) haha
(ja jag vet vad ni tänker, men vi är 20-21 år och har sjukt kul och är barn så länge vi kan)

Lördagen började med att vi vaknade strax efter halv tolv.
sedan var det dags förmatch mot Knutby. Vinst med 2-0 men vi spelade dåligt.
På kvällen blev det Bio med kurren.
Vi resarverade platser så vi var säkra på att det fanns platser.
Vi kommer till bion å ser att det är 47 platser kvar, vi tänker "det var ju tur att vi bokade"
Vi sätter oss i salongen och vi är helt ensamma, sitter på rad 6 av 6 på plats 48 å 49, bredvid mig finns 2 tomma platser på vänstra sidan, på min höger sitter kurren sen är det 4 ledig platser.
Då slår det oss, det är bara 4 till som vi väntar på, haha Bion var "fullsatt" haha.
När det är någon minut kvar på filmen lyckas jag få kramp i ena vaden.

Söndagen blev det match igen mot BP.
Det blev tyvärr en förlust, kunde lika gäran blivit lika.
Men tyvärr hittade BP en bra hemmadomare, orkar inte skriva mer om det.
Men vi spelade sjukt bra, tyvärr blev resultatet 4-1.

Idag har det bestått av arbete, jag har fortfarande ont i min vad efter kramp från bion.
Har även ont i nacken.
På jobbet så hade jag möte med Alimenta å bestämde lite annonser samt lite bakelser å så till bla, farsdag å haloween.
Har även förbeställt Lussebullar.
Börjar sälja dom V 44 tror jag, det är helt sjukt, vem vill ha lussebulle då??
Aja sånt är livet, dom vill att man ska tröttna på dom innan man egentligen ska äta dom.

Nog om det.
Nu ska jag kolla på tv.
Ikväll är Jessica som har jobbat hos oss på ICA med på Färjan 3 så jag måste kolla =)

Ha det toppen
kramar

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tack så himla mycket Malin :D har hittills haft en bra dag =)

2009-09-22 @ 19:20:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tack :D vi får hoppas på det!

2009-09-22 @ 22:38:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0