Upp till dans

På lördag drar ju dansbandskampen igång.
Ja,jag vet att jag är 21 år och borde väl inte vara glad och vill kolla på det.
Men alla är vi olika.
Men anledningen till att jag vill kolla är för att min vän är med och spelar.
Men han kommer inte vara med nu på lördag, han och hans grupp Mannerz kommer vara med den 21/11.
Jag hade nämligen tänkt att åka till strängnäs och kolla på när dom ska spela.
Men jag skulle gärna vilja ha lite sällskap.
Undrar därför om någon skulle vilja följa med och ev dansa loss där på golvet med mig :)

Måste köpa biljetter snart så att dom inte tar slut.
Om inte annat får jag köpa två biljetter och hoppas på att någon följer med. =)
Men självklart tar jag med mig mer än en person :)


Hör gärna av er om ni är intresserade.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Tessan

Då fyller jag år! Då fyller jag år! Då fyller jag år! Då fyller jag år! Då fyller jag år! Då fyller jag år! Då fyller jag år! Då fyller jag år! Då fyller jag år! :D

2009-10-21 @ 21:39:21
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Spännande spännande :) Hoppas det går bra för honom!!



Ja men du ska få det här nedan, har ju glömt skicka det men nu sitter jag här.. igen.. utan att kunna sova pga den envisa hostan. Så letar recpet till min favorit-Malin :)



Det är hopplöst att sova =/ Tyvärr. Ligger jag ner så hostar jag som en galning.



Saknar dig med gumman min <3

Pusspuss



Recept:



ca 12 st.

Ugnen på 200 grader



100gr margarin eller smör



2 ägg



2½ dl socker



1½ tsk vaniljsocker



1 kryddmått salt



4 msk kakao



2 dl mjöl



½ tsk bakpulver







FROSTING:



60 gr smör el. margarin



5 dl florsocker



1 tsk vaniljsocker



100 gr philadelphia



1 msk vatten



½ dl kakao



Ställ ut formar i en muffinsplåt (helst.)



Smält matfettet.



Vispa ägg och socker pösigt. Tillsätt övriga ingredienser och sist matfettet.



fördela i formarna, men inte mer än 3/4. Grädda mitt i ugnen ca 10 min.



Rör ihop frostingen och bred över muffinsen när det svalnat lite.

2009-10-22 @ 02:53:45
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja hoppas på det :) Jag kanske kan komma upp, vet inte hur vi gör med semestern i år men då har dom fort. träning. Så kanske kan.. får kolla upp det hihi.



Det är så irriterande känns som jag försökt med allt. Ja jag har hört talas om att eucalyptus ska vara bra faktiskt. Hoppas på det också för i natt hostade jag tills jag spydde till slut. Inte så mysigt direkt.



Ja prova det :) Frostingen är det godaste hehe.

Tack gumman! <3

Pusspuss

2009-10-22 @ 12:49:53
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Tessan

Klart du ska gå på dansbandskampen ;)

Vi får gå ut någon gång när vi båda kan :D FETT KUL!!!!

<3

2009-10-22 @ 14:21:57
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0