Sjukhusbesök

Hejsan!


Idag på morgonen fick lilla Malin besöka Sophia-hemmet.
Jag skulle nämligen kolla vad det är för poblem med mitt knä.
Det brukar hoppa till lite ibland.
Han jag pratade med trodde att det kunde vara knäskålen som hoppar till.
Jag fick sedan gå till vanliga röntken så han kunde kolla på lite plåtar.
Så om några dagar får jag svar på hur det har gått.
Ska även besöka en sjukgymnast också.

Nu sk ajag hoppa in i dushen.
Ska åka iväg och träffa min kära vän Ludde, det var ett tag sen nu.
Det är inte min barndomsvän Ludwig jag pratar om nu, utan Ludde :)
Detska bli trevligt att ses igen.
Ska ses i jakan och hitta på något.

Ni får ha det så bra
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0