Partyhelg

I fredags jobbade jag till 17. sedan rulladejag vidare till Haninge.

Igår jobbade jag igen 16-22, efter jobbet blev det party hos Jens som har flyttat :)
Det blev ett härligt drag.
Idag undviker jag att köra bil. Eller okej åkte ju och hämtade min bil idag på efter middan men då var det lite lugnare.Det är ju inte bra att köra dagen efter.

Idag har vi firat far på farsdag.
Åt god soppa till lunch och mandeltårta till efterrätt.
Snart ska det nog bli något gott tillmiddag också.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen.
Det är ju KVAL. och DIF spelar mkt bättre idag än vad dom gjorde sist, sist så var dom mest åskådare tycker jag.
Ha det toppen ikväll.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0