Heja heja

Igår var det fotboll mot SKÅ, dock förlust :(
Sedan bar det av tilldrottningholm för att bli upphämtad av en båt för att fira en 50-åring.
Kände mig som en hedersgäst när båten hämtade upp mig.
Hade en mycket trevlig kväll.

Idag var det jobb på schemat, vaknade med ont i halsenoch jätteseg.
Sedan efter jobbet bar det av till Vilundaparken för att se BOIS =)
Har ju lovat Sandra att heja fram dom.
Men jag var nog inte så bra på att heja.
Ledsen gumman men jag gjorde mitt bästa.
Men dom förlorade med 0-2
Vi får hjälpas åt att heja på dom vecka 30 för då kommer jag ju ner och hejar (borde boka biljetter nu)



Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh men där spanar jag ju in en svartvit nummer sju :)

Du gjorde ditt bästa iaf, så tack :) Synd att inte alla gjorde det idag..



Det gör ju det men känns som jag alltid är fullbokad. Men det ska nog släppa snart.. fast å andra sidan när skolan är över jobbar jag i princip hela sommaren. men vi löser det ska du se :)

Hans sambos dotters sambo.. det lät komplicerat haha. Den Mats känner jag inte till men det var säkert bra :) Hehe. Även om fotbollen inte vara någon höjdare tydligen.



Det är lugnt min vän :)

Usch då lät inget kul alls ju.

Tack gumman försöker så gott det går men fy vad segt det är att plugga =/



Puss&Kram

2009-05-17 @ 20:43:59
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen :)

Wiie då blir jag glad hehe.

Tyckte också han skulle göra mål han lovade mig att han skulle trycka dit en men nejnej ;)



Usch ja nu börjar jag snart jobba dygnet runt. Sinnesjuka sommar haha.

Det gör ju faktiskt det.

Ja det ska vi kunna ordna tycker jag :)

Jag förstod vad du menade men det lät väldigt komplicerat hehe.

Nej det var tydligen lite för många av killarna som trodde dom skulle kunna halvjogga hem en seger mot ett "sämre" lag men det gick ju inget vidare.



Nej usch det är verkligen ingen hit alls.



Puss&Kram

Kul att höra att han gjorde det, han är ju alltid väldigt kritisk själv. Han var mest besviken på hur dom förlorade.



2009-05-18 @ 16:48:00
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen :)

Wiie då blir jag glad hehe.

Tyckte också han skulle göra mål han lovade mig att han skulle trycka dit en men nejnej ;)



Usch ja nu börjar jag snart jobba dygnet runt. Sinnesjuka sommar haha.

Det gör ju faktiskt det.

Ja det ska vi kunna ordna tycker jag :)

Jag förstod vad du menade men det lät väldigt komplicerat hehe.

Nej det var tydligen lite för många av killarna som trodde dom skulle kunna halvjogga hem en seger mot ett "sämre" lag men det gick ju inget vidare.



Nej usch det är verkligen ingen hit alls.



Puss&Kram

Kul att höra att han gjorde det, han är ju alltid väldigt kritisk själv. Han var mest besviken på hur dom förlorade.

Ja han var bra gullig, skickade sms på vägen hem i natt och sa att han skulle göra pannkakor så det gjorde han också haha. Mycket sött.

2009-05-18 @ 16:48:34
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0