Strålande sol

Idag är det strålande sol.
Jag ska ut och njuta för idag är jag ledig :)
Känns lite bättre i låret idag tack vare LPG plattorna samt lite egen massage.
Men känner lite i mitt högerknä idag, det knakade till två gånger igår, en gång innan match och en mitt under match, det var när jag skulle upp från gräset så vred jag väl till eller nåt.
Men hoppas allt känns bra i morgon för då är det vårruser, ska springa ändå om det gör lite ont för jag känner som så att om man mjukar upp det så är det bättre :P



Nej nu  ropar solstolarna utanför huset så jag ska göra dom sällskap;P

puss och kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söt bild :)

Skönt att solen den strålar idag den är lite seg här nere men liite syns den allt.



Vad skönt att det känns bättre nu då :)



Haha ja man vet ju aldrig. Nejdå han får hålla sig under kontroll idag annars blir det tungt.

Ja jag funderar på att göra det samma.



Grillat är så gott :) Och jag tyckte det var skönt att få skippa pasta for once.

Puss&Kram

2009-05-25 @ 12:34:24
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0