Nattbad

Hejsan

Ja det skulle ju blivit utång igår men elitloppet hade abonerat stället så om vi skulle komma in så skulle det kosta 400 och det kändes lite dyrt för våran del.
Vi letade något annat men hittade inget, vi åkte istället hem mitt i  natten och tog ett nattdopp i min pool.
Kom väl hem till mig runt 2 och sen badade vi en stund och sen gick vi och la oss vid 3.

Idag har vi njutit utav solen.
Legat och stekt på "beachen" idag.



Skjutsade sedan hem 18 åringen, när jag väl kom hem igen kände jag bara för att klippa gräset så pappa slipper det i morgon när han kommer hem.
Men vi har ganska stor tomt så jag klipte bara framsidan och det räckte gott och väl, jag kommer somna ovaggad inatt :)



Nu är det rädda mammorna på tv.
sen är det sova



Jag kan gärna ligga här i morgon också men då kallar jobbet.

rykte lite när vi tog bort skynket från poolen, var så pass varmt  

Kommentarer
Postat av: Michaela Dahlin

haha, fin bild på mig :D

men vi hade jätte mysigt må jag säga :) det ska vi göra om ;D

2009-06-01 @ 17:00:04
URL: http://michameela.blogg.se/
Postat av: Madde

Klippa gräset? men er trädgrådskille Bruce? Har han fått sparken? Jag vill ochås sola vid poolen, ring mig nästa gång..

2009-06-01 @ 18:08:30
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0