Ja må jag leva =)

Ja idag är det min födelsedag.
Blir hela 21 år.
Igår var det match och jag kom hem med vinst när jag möttes utav några släktingar här hemma.
Vi grillade och hade det trevligt, fick fina presenter.
I morse en timma innan klockan ringde hörde jag någon utanför stugan, men trodde det kunde varit katten eller nåt, men visade sig att det var sötaste Frida som lämnade ett paket =) du är för söt du gumman =)

Idag firas det inte något speciellt, har jobbat ska sedan träna, men har inte så stor lust, är sjukt trött.


Vad har jag fått då?
Jo ett Wii =)
Kläder
en MINE skål
Ljus och en sten där det står Puss och kram på =)
Kockböcker
en cd-rom skiva med mc teori =) (vill ju ta mc kort hehe)

Är helt nöjd med dagen.

Hoppas ni får en bra dag
många kramar
 från ett trött födelsedagsbarn


Kommentarer
Postat av: katta

grattis grattis

2009-05-11 @ 23:43:13
Postat av: Katta

Jo men det är fin fint :-) me dig då?

2009-05-12 @ 18:54:32
Postat av: Sandra

hade du en bra födelsedag gumman?? :)



Hihi ja jag gjorde så gott jag kunde!



Ja det är ju lite konstigt att du inte fått det, hoppas hon svarar då :)



Tack jag håller på & vilar upp mig så gott jag kan. Nej jag tror det blir lite tight med tid tyvärr :( Vill jättegärna men har slutspurten nu så det är rätt segt.

Puss&Kram <3



Jo jag visste att det var du men var lite seg på att svara nu när jag varit sjuk..

2009-05-12 @ 19:11:00
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: katta

frågan är om det någonsin kommer bli helt klart. Fattas möbler lite här och där. Men det funkar. Bor du kvar i din lilla stuga?

2009-05-14 @ 12:52:36
URL: http://dishearten.blogg.se/
Postat av: katta

Det är najs att bo själv, men det är ett evigt städande.. så mkt att hålla rent och fint... :)

2009-05-14 @ 13:15:03
Postat av: Sandra

åhh vad mysigt :)



vad konstigt=/



ja men det är klart att vi kommer, efter sista maj är jag mycket mer flexibel och då styr vi upp någonting bra :)



Jaha men vad roligt att du kan gå med henne :) Mats ska väl också se antar jag. Jaså då blir ni ju ett mysigt litet gäng. Jo jag tror den började 17. Så det blir ju bra då. Lite nervös men spelar dom som dom gjorde igår så vinner dom.



Hihi jo men jag visste att det var du, lite minne har jag så jag vet vad vi pratade om :)

Jo nu är det lite bättre. Sjukt trött bara men vi sov inte mycket i natt. Satt uppe, pratade och åt gott&blandat :P Allt bra med dig?

Puss&Kram

2009-05-14 @ 13:43:30
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0