I kissed a girl

haha eller det borde Tessi ha som rubrik =)
Idag var det arbete sen bestod eftermiddagen utav match.
Vi spelade väl helt okej men inte så bra som vi kan.
Jag fick spela mittback och orkade spela hela matchen.
Gjorde en kanonräddning i dom sista minutrarna och som tack fick jag en kram av våran inlånade måkvakt från 93:orna och en bamsekram av Tessi samt en puss på kinden =) tack gumman hehe.
Vi låg under med 2-0 i första men sen gjorde vi 2 mål i andra så matchen slutade 2-2.

Nu måste jag försöka sova, ska jobba 7-12 i morgon
sedan köra hem tårtan, hämta fotbollskläder, åkatill IP, bli fotad, sedan är det a-lagsmatch.
Vi ska se till att  vinna i morgon.
Efter matchen ska jag fira segern med Tårta med släkten.
Jag ska firas, fyller ju 21 på måndag.

denna tårta väntar på mig i morgon

Många kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

inte illa att vända 2-0 till 2-2, way to go.



Haha ja klockren.



då håller jag såklart tummarna igen.. always ;) lycka till gumman.



man tycker ju det.. men enligt vad hon skrev till mig skulle hon höra av sig i denna eller nästa vecka med all info och sådär.



Puss&Kram

2009-05-10 @ 12:30:51
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Tessan

hahaha, det var så lite så. Du var värd den. hahah XD

ses snart på matchen igen!! :D

puss

2009-05-10 @ 12:40:41
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis älskling!

Idag är det din födelsedag och det var någon (jag) som smög runt utanför din stuga imorse med ett paket. Skulle gärna fira dig ikväll på din dag men ja har jävla inventering...=(



Hoppas endå din dag blir helt underbar det är du värd!

Älskar dig PUsss

2009-05-11 @ 09:55:33
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0