bara massa jobb

Gårdagen behövs inte nämnas, vi spelade bra men lyckades förlora ändå, är mycket nöjd med mina backar =)

Idag skulle jag varit ledig men när jag kom hem från jobbet ringar annelie
"hej Malin, My har ringt sig sjuk och du skulle inte kunna jobba i morgon"
Jag: "Nja helst inte, vilken tid är det?"
Hon: "det är 7-15, men du vill inte antar jag"
jag: "hmm, jo jag kan väl jobba om det nu behövs"
hon:" ja men du kan ju komma till10 för du ska ju ändå hit på möte"
Jag: "jo men Jessica kommer bli stressad om jag kommer såsent men jag kommer till 9 och mötet börjar ju 15"
Hon: "ja men vad bra och tack så mycket"
Tänk att man alltid är så snäll och ställer upp, så denna vecka jobbar jag 6 dagar utav 7.

Idag har jag ju jobbat och det gick bra, skönt att sova lite extra iaf.
Mötet blev inställt för våran kursledare från ICA-skolan hade problem att hinna hämta sonen osv så vi tar det om 2 veckor istället. Det kändes skönt.
Åkte till Täby direkt efter jobbet och köpte present till Marie, STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Nu ska jag äta och sen ska jag se en film tänkte jag.

puss på er goa människor.


Kommentarer
Postat av: Kurren

MALIN! Stå på dig, du ska få ett påse NEJ av mig i present som du kan använda när de ringer från jobbet. Va rädd om dig! Kram!

2009-05-07 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0