Alla dessa skador

Hejsan.
Lite kort om helgen.
* Fredag: party med Jens
* Lördag: Jobba + personalfest
* Söndag: Jobba med fotbollen (packa varor) + match

Ja som ni ser hade vi match idag, och känns som om vi inte har så myket lag kvar längre.
Alla dessa skador som har kommit.
Älskade Tessi har skadat foten igen :(
Men gumman jag vet att du kommer tillbaka snart, men vila nu så kommer du tillbaka med nya krafter.

Jag lyckades få en lårkaka samt ett gult kort idag också.
Just nu gör det sjukt ont så fort jag rör en liten muskel i låret.
Hoppas bara att det blir bättre till tisdag för då är det Vårruset.

Nu är det tv, snart sova är trött.

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch så trist med skador. Hoppas hon blir bra i foten snartsnartsnart!

Jaså du fick en lårkaka idag? Johan har en han med. Inget vidare alls. Hoppas det går över snabbt.



Det var ju bra det! Haha. Var lite osäker.



Nej fy fasen det var sjukt tungt måste jag säga.

Man kan ju inte det.

Imorron är det superviktigt att vinna. Möter Mjällby, usch och fy. Johan sitter på läktaren och kommer driva mig till vansinne.

Nej så kan man ju faktiskt inte göra, jag vill inte ha hål i min toadörr haha. Jo när han väl blir arg så blir han ARG.



Usch då. Krya kyra!!

Jo med mig är det bra.

Puss&Kram

2009-05-25 @ 01:17:28
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Tessan

taack gumman för att du är så underbar :) puss

2009-05-25 @ 16:59:21
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0