hej hej hallå

Idag har man jobbat,kommer ha en praktikant på frukten i en vecka.
Men det går bra för henne tycker jag.
Hon kommer stanna hos oss i 10 veckor.
Går sista året på gymnasiet.

Igår spelade vi match.
Tyckte vi spelade ganska bra ändå.
Jag fick först spela högerback, sen mittback, sen höger mittfält, sen mitt mitt och sen höger mitt igen.
Jag gjorde min första assist också =) blev så glad.
Den nya tränaren tyckte jag var jätteduktig =) alltid kul att höra.
Sen när man åker bilen hem så säger en av våra typ "gamla" tränare att om jag hade stått skulle det inte blivit 3-3 utan 3-0 =)
Men som sagt spelade ganska bra ädnå, mötte ett lag som är en div högre än oss.
Vi är taggade till våra riktiga matcher =)

Nej nu ska jag se film
puss och kram

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0