en rosa delfin


Kolla en rosa delfin =)
Jag som är så förtjust i delfiner =)


Idag är jag ledig =)
Fast var inte alla som visste.
Pappa knackar på mitt fönster 06:30 och tror att jag har missat att ställa klockan.
jag är nästan alltid ledig på tisdagar och torsdagar, han har inte lärt sig än, visst jag har jobbat några av dessa dagar men sen har vi en almanacka där man skriver upp hur man jobbar etc. där hade han inte kollat =)

Ikväll är det Kassamöte på jobbet.
Jag undrar hur mycket jag behöver lyssna för jag jobbar inte jätte mycket i kassan.
Jag tror jag vet det mesta, jag och Jessica brukar säga till Jesper när vi märker att något går fel i kassan.
Folk följer bland annat inte deras rastschema.
Brukar komma tjejer till kassan och efter nån timma undrar dom om dom får gå på rast, men vi säger ifrån och dom får gå när dom ska gå.



Nej nu ska jag göra någon nytta, ska kanske köpa present till ove idag som fyller 1 år på torsdag =)
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw jag älskar delfiner! :)



Nej det kan man ju undra.

hon låter ju inte direkt som en stabil målvakt om man säger så. blir ju bara en massa virrande i straffområdet.



Haha man blir verkligen arg på dom ibland. Igår hade jag och Johan ett enormt bråk. Ibland vill man bara strypa dom.



Jo jag lärde mig samma sak när jag var liten, dom mognar senare. Men jag vet inte om det är två år.. känns som mer än så ibland. Johan är ju 24, hmm.



Det ska nog gå bra tror jag, lite nervöst men jag var med förra året så jag är inte helt ny. Nej det kan nog bli väldigt stressigt imorgon.

Puss&Kram

2009-03-03 @ 16:06:38
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Madde

Glöm inte bort hur söt pappan är när han inte knackar på fönstret 6:30 på morgonen. Det är nämligen så lätt att glömma bort när man blir väck FÖRtidigt på morgonen. :) Vad har Tove skrivit på önskelistan då?

2009-03-03 @ 19:15:58
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

men det finns väl inte rosa delfiner på riktigt? :o

2009-03-04 @ 18:53:00
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0