Tankar

Har tänkt på en grej.
Om man inte gillar någon? varför ägna tid åt att förstöra för dennes liv då?
Varför inte bara låta dom vara och gå vidare med sitt liv istället?
Måste man göra så att folk mår psykiskt dåligt  som måste till en kurator för att prata om hur dåligt man mår?
Okej jag har nog gjort något dumt i mitt liv men dom som känner mgi vet att jag är en snäll människa innerst inne, eller jag är typ genomsnäll, vilket jag blir irriterad på ibland men ändå.
aja det var min lilla tanke.

Nu har jag bestämt mig.
Jag känner som så, matchen i söndags var grymt viktig kände jag så därför bytte jag bort arbetstid för att vara med på match, så som jag gjort dom flesta helgdagarna för att spela fotboll och förlorar mycket pengar.
Men denna gång så är det en viktig match men känns inte lika viktig som i helgen men jag tror som sag att dom kan klara sig utan mig denna gång.

Nu ska jag sätta mig i soffan en liten stund sen ska jag väl se till att det finns mat här hemma till mamma kommer hem.

puss och kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja eller hur, tänk om du stukar foten ellre vad som helst. Vem ska vi ställa då????? Bra fråga!

Du är alltid en snäll vän Malin :) alltid :)

Puss och kram :)

2009-06-08 @ 17:42:28
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Johanna Månsson

Jag blev jätteledsen när jag såg din kommentar i Kalles blogg.

2009-06-08 @ 20:55:20
URL: http://johannamansson.com
Postat av: Tessan

hmm, varför förstår han inte det? :S aja, jag tycker du har gjort rätt. Du ställer som sagt alltid upp. Jag vet i alla fall hur mycket du tycker om fotbollen.

Kommer du på träningen i morgon?

Puss

2009-06-08 @ 21:30:39
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0