Ledig, så skönt

Idag är jag ledig, tänkte att jag skulle sova ut lite men flög flugplan och helikoptrar ovanförmitt hus i morse så det var lite svårt att sova =)
Men pigg och glad är jag ändå.
Ikväll är det träning =) Som sagt fotbollen gör mig glad:)
Idag har jag diskat och städat lite, känner mig lite som en husmor, men är mycket roligare om det är fint =)
Men jag tar ett rum idag och det andra rummet på torsdag.
Men när man städar hittar man saker man letat efter, äntligen hittade jag min lila tunika =)
Den ska jag nog ha på mig i morgon när jag och Jessica äntligen ska ta chansen att träffa alla dom som jobbar på Allfrukt.

Nu ska jag åka och handla lite mat till kvällen, det blir en god kycklingrätt =)
Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0