Tänker tillbaka

Detta var en låt som spelades ganska ofta i turkiet när vi var där.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får verkligen hoppas att det varma vädret kommer tillbaka, vill ha det även om jag jobbar. Man har ju lunch ;)

Haha det får vi hoppas, jag ska ligga i i alla fall. Så mycket som blir enklare om jag bara fixar körkortet nu.

Klart vi gör. Det är bara en av nackdelarna med att bli vuxen, det är svårare att hitta den tiden till att göra saker lika ofta. Men det är klart det fixar sig :)

Kommer nog bli många treevliga ja, verkligen jätteroligt :)



Ja mina fötter gör ont 24 timmar om dygnet just nu, helt slut. Förra veckan var galen för då var det beach soccer samtidigt så då är det så enormt mycket folk där. Nu lugnar det sig lite fram tills på onsdag då drar det igång ett ännu större event. Så det är så mycket folk att man blir galen.

Jag är alltid helt slut när jag kommer hem, slänger mig på soffan och somnar typ :P Johan har blivit bättre på att laga mat haha.

Aw du är väl för söt :) Han var rätt nöjd med "min insats" även om dom förlorade igår.



Gick inget vidare igår alls. Dom förlorade med 3-1 och det ska man inte göra på hemmaplan. Framför allt ska man inte spela som dom gjorde, det var nästan pinsamt faktiskt. Man blir bara trött på det, jag kan sitta efter varje match och vara arg och förbannad men har väl nått den punkten där det bara är "jaha, igen.." för ingen vet hur man ska göra för att ta sig ur detta mönstret. Irriterande.

Johan gjorde inga mål. Han gjorde bara bort sig. Då satt jag verkligen och skämdes när det står typ 2-3 st från AFF och gruffar lite med en av våra spelare, Johan håller sig i mittcirkeln och dom är ute vid sidlinjen. Helt plöstligt ska han då dit och lägga sig i och börjar putta på nån annan spelare där ute. Så onödigt att man blir galen. Och sen skulle han ju snacka med domaren typ 4 gånger. Man slutar aldrig förvånas.

Pusspuss sötnos.

2009-07-06 @ 11:00:54
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Anna Maria Linderoth

hehe inte så bra låt kanske ;)

2009-07-06 @ 15:49:49
URL: http://byannamaria.blogg.se/
Postat av: TessanSessan

Hejhej ! det är bara bra med mig, hur är det själv =) jag har fått besök av en liten västeråsare och så har vi varit ute på krogen och sen inte så mycket mer. sj då? =) kramkram

2009-07-06 @ 16:12:42
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0