Snart

Igår var det utgång som gällde.
Erik och jag dansade loss ganska så bra där ett tag.
Ludwig var ju också ganska dansglad, men det blev ju så varmt,man var ju nästintill sjöblöt om kläderna, fråga Erik haha.
Fick en sovplats med också, tack =)
Blev en seg morgon. Jag vaknade lite då och då men när vi väl vaknade till liv kollade vi lite på tv och väntade på att alla skulle vakna.
Blev sedan "frukost/lunch" i kista.
Tog sedan bussen hem.

Här hemma fick man plocka lite jordgubbar som ska ätas nu men lite glass.
Snart är det dags att sova också för jag jobbar 7-15 imorgon sen har jag äntligen semester i två veckor.

ha det super.
kramar 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med utgång.. var själv ute ikväll men mådde illa redan innan förfesten så var inte ett dugg sugen på att dricka. Men trevligt folk iaf :)



Jo jag hoppas på körkortet nu, jag är envis nog iaf :P Och Johan blir glaaaad om jag fixar det haha.



Ah mina fötter är helt slut men det är smällar man får ta.



Haha oh ja han kan faktiskt laga mat min Joppelino. Om han bara vill så.. det är ju bekvämt att ha en flickvän som fixar sånt men han KAN.



Jo så sjukt onödigt verkligen men han kan inte låta bli när det blir bråk. Han måste lägga sig i.

Haha nej det är inte heller nån hit. Han får helt enkelt skärpa sig lite. Får se hur det går imorron/idag.



Ingen fara gumman, så är det ibland.

Med mig är det sådär. Har mått jätteilla i tre dagar nu och allmänt konstig. Men annars så. Hur är det själv?

Pusspuss

2009-07-12 @ 04:57:56
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Ekke

blött ja visst! kom vi inte överenns om att det var middag`?? haha jordgubbar fett nice jue...vissa andra kom just hem... o du börjar om 1,5 timmar... vart värsta kaos natten. men men... Måste absolut görqa om utgången!!!! hade jätte kul!!



Pusssar o kramar

2009-07-12 @ 05:21:57
URL: http://flekke.blogg.se/
Postat av: Ekke

OJ...bra att man vet skilnad på blogg. och msn xD så nu är den rätt..haha

2009-07-12 @ 14:43:00
URL: http://ekkis.blogg.se/
Postat av: Ekke

OJ...bra att man vet skilnad på blogg. och msn xD så nu är den rätt..haha

2009-07-12 @ 14:43:07
URL: http://ekkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0