Skräckis

Ikväll ska jag vara min kusins Trygga hand.

Telefonen ringer jag läser lite snabbt och börjar samtalet
Jag: Hej Moooor!
Kurren: (stort skratt) hahhaha sa du hej moor
Jag kände mig lite förvirrad
haha var helt säker på att det stod mamma.
Sånt händer när man läser snabbt på mobilen och man är hlavtrött.

Men ikväll blir det film "mys" med kurren, ska hålla henne i handen och vara stöd.
Får natta henne också tror jag.
haha min lilla kusin som bara är 5 år äldre än jag.
Men ska inte skratta, (madde läs inte nu) men har varit smårädd efter skräckfilmer förut men det är lite kul.
Jag lovar att ta hand om dig.

Nu är det dags tt hjälpa pappa lite snabt med datorn sen ska röda faran åka iväg till blackan.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Den 5 år äldre kusinen

Nu har jag köpt chips och bilar... jag är redan rädd så jag väntar på din trygga hand :)

Ses snart!

puss och kram

2009-07-06 @ 18:07:21
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0