På besök

Inte långt kvar på denna semester =( det gillar vi inte.

Men jag försöker ta vara på tiden :)
Igår hjälpte jag mamma på kontoret nästintill hela dagen.
På kvällen åkte jag och besäkte Ludwig och hans familj i Bro.
Var trevligt att hälsa på.
Vi tog en promenad till stranden, hittade en boll på vägen som vi tog hem.
Sen blev det bad i jacuzzin som var mysigt och varmt, dock var var tvungen att röra sig från den underbara värmen.
Det var ju inte lika trevligt men man får väl tänka på stunden som var innan haha.

Idag kommer Sandra på besök hem till mig.
Hoppas solen kan titta fram.
Sen ska jag prata massa fotboll med henne så man kanske får med henne på träningen i morgon =)

Ha en toppendag
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Madde

oj oj oj! Du nujuter av semestern märker jag ;-)

You go girl!

2009-07-22 @ 18:46:04
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Tessan

fick du med henne? :)

puss och kram

2009-07-25 @ 23:16:17
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0