Oboy =)

Här var det ett tag sen man skrev.

Vad har hänt då?
Jo det var utgång i fredags, sjukt mycket folk och jag hade mycket trevligt =)
Lördagen var man lite barnvakt till Sockertoppen Tove =) på kvällen kom grannen på middag och dom var här ett bra tag.
Söndag var man lite mer barnvakt med mor å far, sen var det dags för träningsmatch.

I måndags slutade min semster så det börjades en ny arbetsvecka.
Igår var det bilbingo och jag vann 300 kr igen =) Dessa pengar kommer komma till användning.

Idag kommer det ske en kul sak :) Mer säger jag inte.

I morgon kanske det blir utgång, men då blir det ganska lugnt, kommer köra samt att jag måste vara pigg på lördag för då ska min kusin gifta sig =)
LÄNGTAR =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jch

Ja, det är trevligt att träffa nya människor. Ha det så trevligt på bloggträffen.

2009-07-30 @ 17:34:15
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pink party ikväll? Såg på facebook haha ;)



Jo magen den är bättre nu!

Man får se det så. Nejdå jag jobbar inte ihjäl mig men idag är jag galet stressad och då blir man lagom glad på sin sambo som gör ingenting och bara varit iväg två timmar idag.



Jaså? Usch då. Jobbigt det där med knäproblem verkligen. Side har jag varit i. Superfint och riktigt härligt.



Nejdå det funkar alltid hehe :) Vi lär sova gott för det lär väl bli en runda på krogen efter också. + efterfest så vi sover nog bra sen ;) och jag och mina tjejkompisar somnade fem stycken i min säng senast i landskrona haha.



Puss&Kram

2009-07-30 @ 17:36:15
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0