Tatueerings fotboll

Har inte mycket att skriva..

Har haft ganska ont i halsen senaste dagarna, har knapt kunnat svälja, men igår innan jag somnade tog jag en vitlöksbit i örat och så fick jag ta in ångorna så gav det väl något läkande. Mår bättre idag =)

I morgon ska Jessica tatuera sig så jag ska jobba hennes pass.
Hon ska sitta där i 7 timmar så man kanske ska hälsa på en stund :)
Fast först ska jag jobba hennes tid 7-16.

 hon tycker om Manga så det blir något i stil med detta

På lördag ska vi spela träningsmatch mot döva landslaget i futsal...ska bli riktigt kul för det är ju dom som har hört av sig till oss och frågat om vi vill spela mot oss =)




Nej nu ska jag väl se om det är något bra på tv.

pussar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbade du på träningstiden?

2009-01-29 @ 00:13:43
URL: http://stizie.se
Postat av: Sandra

Vad roligt med match :) Lycka till gumman.



Hehe jo och sommaren brukar ju vara högsäsong på restaurangerna. Jobbade under beachhandbollen i somras och där är det flera tusen i omlopp som alla vill ha lunch samtidigt då snurrade det så mycket så jag frågade en kille "vill du ha betalt?" istället för "vill du ha kvittot?" och sen sa till en tjej som ville ha mer mjölk i kaffet "okej, ja.. du kan få lite extra kyckling". Minns en gubbe som sa till mig ocklså "nu har du nu jobbat lite förlänge" och skrattade.. då hae jag varit där typ 10 minuter haha.

Dom är jätteduktiga verkligen jag är supernöjd med dom måste jag säga. Inte lätt med allting, inte ta mer än tre steg inte dubbelstutsa så det är mycket som kommer med tiden.

Nej man gör ju inte det.

HA en fin helg nu gumman.

PUSS&KRAM

2009-01-30 @ 13:55:25
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0