gaaah

Gud vad arg jag blir.
Läste nyss i våran gästbok.
Det står att vi itne får gåupp i 4:an i upplandsserien pga att det var farmalagetoch farmalaget får inte ligga i samma eller bättre divition än det ursprungliga laget.
Vi som verkligen kämpade för att gå upp i den serien.
Visst vi får gå upp i 4:an i stockholm men det är inte samma sak.
Vi ville så gärna gå upp. Är jätteirriterande,låt oss spela och ha kul istället.

Ikväll var Jessica på besök.
Hon åt pannkaka med oss sen hade hon med en film.
Mysigt tänkte jag, men usch säger jag nu.
Det var en verklighetsbaserad rysare....usch vad läskigt det var.
Undrar om jag vågar gå till min stuga nu.
Om ni gillar rysare så se "The Strangers"

pussar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad segt att ni inte får gå upp i den serien :(

Tack :)

Vad snällt sagt.

Hehe nej det blir väl inte att man orkar med att träna, blir trött bara av att lyssna på Johan. Men jag ska komma i form nu när laget bjuder oss tjejer på träningskort så man får väl utnyttja det och gå och träna tillsammans med de andra tjejerna.

Nej jag har inte heller tyckt om avokado så mycket innan men nu är jag frälst!



Tack :) Jättenöjd med den.

Puss&Kram

2009-01-18 @ 22:41:14
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det är jättejobbigt, men det var för att upplands oh stockholms fotbollsförbund inte kunde komma överrens så då är det stockholms som bestämmer eftersom våra lag är stockholmslag.

Och det laget vi gick upp med är farmalag å det var därför vi inte fick gå upp.



haha ja kan tänka mig det =)

Ja men sånt kan vara kul =) spinning och core är bra sen om man vill göra lite extra inne på gymmet är ju bra det också =)



Puss och kram

2009-01-19 @ 06:36:04
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Flisan

du har blitt utmanad i min blogg!

Puss

2009-01-19 @ 14:20:00
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0