Tjohej

Nu är det en ny vecka och nya tag!
Har varit på jobbet idag som vanligt
Haft möte med Alimenta, så nu har vi anordnat annonser till 4 veckor framöver.

Har precis haft träning och det gick bra.

Nu kollar jag på inspelade halv åtta hos mig.
Så kul att se hur folk tänker om andra och deras mat osv.

Imorgon är man ledig.
Då blir det att packa ihop massa grejer i gamla rummet i kartonger.
Ska tapetseras om så då måste rummet tömmas.
Jag börjar lite smått i morgon, sen kommer jag inte hålla på hela dagen, får se vad dagen har att erbjuda.


puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Madde

men ska du flytta in igen? Eller vad ska det bli i det rummet?

2009-02-17 @ 19:17:25
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0