Finbesök

Idag har mamma haft finbesök här hemma medan jag har jobbat.
Vår älskade Tove har varit här =)

Jobbade och sen ringer mamma och frågar vart jag är för Tove väntar på mig här hemma=)
Skyndade hem och lekte lite.



Blev tidig middag så missade man träningen idag =S
Men men jag laddar som tysan till cupen på lördag.
Alla <3 dag och allt.
 Det ska firas med vinst =)

Får se om pojken kommer hit också.


I morgon är jag ÄNTLIGEN ledig, har jobbat sen i söndags, visst låter inte så mycket kanske men känns jobbig tnär man går upp 6 varje morgon.
I morgon ska jag ta hand om min Frida.Vi ska leka =)

Puss på er alla
Ledsen för dålig uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw vilken liten sötnos!! Blir lite bebissugen såhär i dagarna haha.



Ja det är hon verkligen, såå himla söt. Men McKey var ju också snygg. Sam skulle INTE vinna, hon var riktigt jobbig tycker jag. Min dag har varit finfin, kanon :) Japp jag gjorde din utmaning.



PUSS&KRAM

2009-02-11 @ 21:55:02
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vi var i lilla hallen o spelade så du missade inte så mycket igår på träningen!

Ses på lördag! Taggade till 1000!!

2009-02-12 @ 14:36:23
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0