Alla <3 dag

Idag har det varit cup.
Vill inte prata såmycket om det, gjorde en tabbe så åskådarna fick något att skratta åt också.
Men vad gör man inet för att roa tillvaron =)

Firar alla <3 dag hemma med mor och far i soffan framför tv:n med melodifestivalen.
Är inte toppenlåtar i år känns det som.
Så jobbigt med alla röstningar dock.
SKa rösta typ 4-5 gånger för att skicka ett bidrag till finalen. Helt sjukt.


Micke ligger hemma och är sjuk =(
Snälla sötis bli frisk, vill ses.
Tycker om dig.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är nästan katastrof, jag missade melodifestiveln! Har ingen aning om någonting nu känns det som. Men jag litar på att du satte poäng på dem igår iallfall. Låter som att du hade en mysig kväll trots att M var sjuk. Vi hörs och ses. puss och kram!

2009-02-15 @ 10:01:47
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Sandra

Äh gumman, alla gör sina missar & tabbar. Du brukar ju vara så himlans duktig så det är bara att glömma.



Låter som en mysig alla hjärtans dag, jag hamnade också på soffan med mellon :) Johan han somnade den tokern hade varit sängliggande med jättehög feber mellan söndag-torsdag och spelade sen en halvlek och som den vinnarskallen han är gick han 110% och var dödstrött efter matchen så jag kände mig singel. Menmen det var ganska så mysigt ändå. Så Micke är den här killen du har pratat om?



Ja ett tag har vi varit ett par :) Och räknade att vi hade bott tillsammans i nio månader & alla varnade oss att det var sååå mycket mer påfrestande att bo ihop, har varit kanon. Barn får nog vänta dock... ett litet tag :)



Puss&Kram

2009-02-16 @ 10:04:59
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh tack gumman :)



Det tycker jag absolut du ska göra!!

Jo det var lite segt ville verkligen inte att han skulle spela och var helt bombsäker på att han skulle trilla ihop under hela matchen. Jo det var ganska mysigt med mellon ändå :) Åhh så vad händer där? Är ni tillsammans eller du vet inte än? Spännande iaf!!



Jo jag tror nog det men det är så himla mysigt, skulle inte vilja bo på annat sätt. Men verkar som vi är jättejobbig grannar, har två lägenheter ute på marknaden i vårat hus. Absolut :)

puss&krma

2009-02-16 @ 21:51:06
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0