Tankspridd? nejdå

Nu ska jag försöka sova.
Känner just nu att jag har massa tankar å funderingar.
Är jag ledsen eller glad?
Vad känner jag, vad känner jag inte?
Ja det finns saker att tänka på jämnt.
Men nu ikväll känns det som om huvudet snurrar med massa tankar.
Men men jag ska sluta tänka nu och krypa ner under täcket.


Fast först ska jag plocka ihop en träningsväska för i morgon ska jag på rehab.
Först jobbar jag klockan 8 tilll ca 9:20 sedan bär det av till Täby Rehab.
Är på Rehab i typ 40 minuter + dusch och så.
Vidare till jobbet för att jobba till 17.
Hem från jobbet, äta en god middag, vidare på avskedsfest för Nina som ska sluta hos oss tyvärr, men hon kommer fådet bra i Malmö.

Nej sängen var det.
Vi hörs kanske i morgon

puss på er





Jag vill ha närhet

Kommentarer
Postat av: Frida

kom så ska jag krama dig så får du närhet =)

2009-12-06 @ 07:02:55
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Hehe jo det är fint med mig. Hur är det med dig då?

2009-12-06 @ 18:10:46
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0