Inspirationsbrist!

Har ingen inspitation att skriva just nu.
Men men lite får jag dela med mig.

Igår var jag på rehab för mitt knä som spökar.
Det har hoppat till lite ibland.
Så nu har jag fått remiss till rehab.
Eftersom det var första gången såsatt vi bara och prata om hur mitt knä beter sig.
Nästa gång vi ses (på fredag) så ska jag få ett träningsprogram. Så snart ska jag köralite extraträning.

På kvällen var det fotbollsträning.
Vi mötte F95 i en liten träningsmatch som uppvärmning.
Vi vann, men dom har blivit lite bättre nu.
Sedan spelade vi själva träningsmatch hela träningen.
Jag kämpade på så gott jag kunde,tydligen gav det resultat, flera sa att jag var duktig :)
Men jag tror jag sträckte något i nacken, känns som jag har nackspärr idag.

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Spelat massa wii och sett på tv.
Har iof köpt en julklapp tillmor och far också.
Har inte så många julklappar kvar, har lite problem att hitta något till min ena bror men jag ska nog hitta på något.

Nej nu ärdet tråk-tisdag.
Finns inget att se på tv. eller jo "halv åtta hos mig" men det är nog det enda.

puss på er 

Kommentarer
Postat av: rebecca

Halv åtta hos mig är ju hur roligt som helst. Älskar Helge xD



svar: Ja men jag tycker det är alldeles för mycket hype kring svinis... haha orka liksom!!! :)



ojojoj..... Men varför inte? Han kanske blir kändis? ;) hehe.. Nä men förstår dig, vill man inte så vill man inte :) Du gör nog rätt i att stå fast att du vill vara vän :)

Hur funkar livet annars nu då?



kramar

2009-12-02 @ 17:19:03
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Tack så mycket. Det gick runt hela dagen.. Det blev jätte bra. TACK=)

2009-12-03 @ 17:50:22
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0