Snart är det dags =)

ÅÅh snart ska jag åka till Turkiet =)
Var ju meningen att Michan och jag skulle åka men hon har opererat sitt knä och fick inte åka =(
Jag har letat föbrilt efter någon annan som kan åka med och tillslut så har mamma anmält sig =)
Så hon å jag ska åka på en mysig resa tillsammans =)
Några tror säkert att jag å Michan hade planerat en partyresa men så är itne fallet, vi ville bara komma bort och ta det lugnt.
Sen kanske om man hittade något så gick man ut nån kväll men vi ville som sagt bara ha en lugn vecka.

Ska iaf bli jättemysigt att åka med mamma =)

Snart  är vi där =)


En bild på mig från Turkiet förra året

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Åhh ja vad härligt.

OCH Tack så mycket, trevlig du är i alla fall:)

2009-08-27 @ 21:49:14
URL: http://kimza.se
Postat av: Stefan Bengtsson

Gud vad kul med turkiet! Fan vad jag vill följa med! Visst ryms jag i din väska? :D haha

2009-08-27 @ 22:28:35
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0