I need you right now

Gud vilken "underbar dag"
Jag trodde att dagen skulle bli bra iaf.
Tänkte vara snäll mot mamma att följa med henne till vetrinären med katten, men katten har inte visat sig på hela dagen.
Vi hade en tid klockan 9 men fick avboka den och komma senare, nya tiden blev 15:30 men hon har juinte visat sig än så vi har fått avboka den totalt.
Ändå går vi upp i skogen och ropar å allt men nej då, hon känner på sig att det är något.

Sen fick man höra att vännen man skulle åka med till Turkiet fick inte åka med för sin doktor =(
Hon opererade nämligen knät igår så det finns väl inte så mkt att göra.
Vill ju så gärna åka med henne men om detta har sket är det svårt.
Nu letar jag efter nån som kanske vill åka med mig istället?
Kostar 4995 kr en vecka, 2-rumslägenhet, är borta 2:a september - 9 september.

Sen fick man skattebrev idag och det heller inte kul.
Men men jag får väl le och se glad ut och betala =)

Snart ska jag sätta mig i kassan och vara trevlig mot alla kunder.
Hoppas inget mer går fel idag.
Om någon får lust så skicka ett sms så kanske jag får lite roligare i kassan så länge kunderna är borta.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Trevligt! Vilken position har du då? :) Nej, men ser jag inte snäll ut tycker du? haha



Ok, det blir ju allt fler killar som bloggar vilket är trevligt även om det är väldigt uppskattat med tjejer också...

2009-08-12 @ 15:38:11
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Hur enkelt och snabbt som helst har jag samlat ihop 4500 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

2009-08-12 @ 16:00:43
Postat av: Anonym

gick det bra att jobba gumman? <3

2009-08-12 @ 22:08:04
Postat av: Sandra

Fick du betala tillbaka? Fy vad trist.

Jag hade gärna hängt på dig men vi ska till Mallorca nästan direkt där efter så det blir lite much kanske.



Nej men precis det kommer dom ju inte ha någon större koll på!



Haha blir dom? Ja men nu är det torsdag imorgon, sen åker jag klockan 6 på fredag. Och sen är det LÖRDAG :) So excited.



Island är väldigt fint.

Puss&Kram

2009-08-12 @ 22:08:14
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Tessan

det var av mig ;)

2009-08-12 @ 22:08:26
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0