Hemma igen

Nu är vi hemma igen.
Har varit i Kosta och Boda och kollat på lite glas.
Har varit på Ullared och hittat lite saker, bilder kommer nog senare.
Varit på Skrea strand.
Var i Falkenberg och kollade på teater, det var mycket trevligt och kul.
Missade Rocktemat på tresexti men men det finns fler tillfällen.
Åkte från Falkenberg i morse vid 7 kanske, kom väl hem runt 14.
Har solat och badat, visat upp för familjen vad vi köpte på Ullared, städat rummet.
Nu sitter jag här, kollar på tv, väntar på att mor och far ska dela på hummern som vi ska smaska i oss :)

I morgon är man ledig hela dagen, visste inte riktigt när jag skulle komma hem så jag avbokade Ålandsmatchen som är i morgon.
Men då ska jag njuta istället, får se om man träffar någon.

Hoppas ni har det bra
Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte riktigt vilka jag ska gå med om jag ska vara ärlig, men jag tror att det löser sig på något sett. Får skriva till lite folk via bloggarna nu och styra upp någonting innan. Men jag börjar bli lite orolig för vad man ska ha på sig.



Yes, jag har bokat hotell så det blir gött. Bor på Östermalm, det ska ju vara fint nu när jag kommer upp från landet vet du, hehe. Men de andra ska bo på Scandic va? Kanske inte så roligt att åka hem tidigt... Vet hur det är bor själv på landet utanför Norrköping.



Allt bra idag annars? :)

2009-08-09 @ 10:19:43
Postat av: Marcus Å

Jag vet inte riktigt vilka jag ska gå med om jag ska vara ärlig, men jag tror att det löser sig på något sett. Får skriva till lite folk via bloggarna nu och styra upp någonting innan. Men jag börjar bli lite orolig för vad man ska ha på sig.



Yes, jag har bokat hotell så det blir gött. Bor på Östermalm, det ska ju vara fint nu när jag kommer upp från landet vet du, hehe. Men de andra ska bo på Scandic va? Kanske inte så roligt att åka hem tidigt... Vet hur det är bor själv på landet utanför Norrköping.



Allt bra idag annars? :)

2009-08-09 @ 10:19:55
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0