Vårväder i Påsk

Gud vad härligt väder det är.
Dock måste man jobba hela påsken förutom annandagen.
Idag hann jag att njuta en stund utav solen efter jag slutade en stressig arbetsdag.
Tråkigt nog börjar jag få smått ont i halsen :( förhoppningsvis blir det bättre, vet att jag inte lagt mig speciellt tidigt denna vecka, med det har det varit värt :)
Hade grymt kul på Jeff Dunham i onsdag också :) (bilder kommer i slutet)
Torsdagen var mysigmen lite tråkigt väder.
Fredag blev det jobb och spelkväll med syskonen samt lite bus med Tove :)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt ska jobba 7-16 i morgon igen.
I morgon kväll ärdet familje-påskmiddag här hemma, om det inte blir för sent ska jag åka vidare efter middagen.

Denna helg har blandade känslor, tråkigt och jobbigt att jobba när det är strålande väder ute.
Mysigt att få vara med sina nära och kära =)

puss på er

 Achmed vad klockren I kill ya (IKEA) hahah



 haha peanut som druckit red bull :)





Kommentarer
Postat av: Tessan

åååh, vad roligt :) vad är han för kille då? :)

Det var underbart i Sälen, visst vädret hade kunnat varit bättre, men men :P

Jag har också börjat få ont i halsen och ät jätte förkyld :(

<3

2009-04-12 @ 11:30:53
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja helt underbart väder just nu :)



haha ja man ska ju inte dömma folk över hur dom ser ut inte.

när ska ni ses igen då? :)

Har varit jätteskönt att komma hem men nu ska vi åter till landskrona, träning 17.00.



Tack detsamma sötnos.

Puss&Kram

2009-04-12 @ 13:27:10
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja vi får hoppas på det, ska ju till Göteborg och vill gärna ha sol där uppe :)



vad mysigt :)

åh gott med påskägg.



Det verkar som det gick bra, ska bli så kul imorron.



Puss <3

2009-04-12 @ 21:33:11
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0