tjohej

Börjar bli lite bättre med min förkyldning.
Denna gång har jag ju inte fått förkyldningen pga för lite sömn.
Jag tror snarare att det är pga av klimatet på jobbet.
Blir en omställning för kroppen när den är van med värmen som man har här hemma och sen åker man till ICA där det är kallt.
Men nu har jag börjat att dricka aloe vera shots på morgon och kväll så tror att det hjälper mitt immunförvar lite.

Idag fyller min äldsta brors sambo år.
Ska åka till "Holly wood" och gratta henne.
Tänkte skriva vad hon ska få fast jag kom på att dom brukar läsa min blogg ibland så kan vara bäst att hoppa det.

Nej nu ska jag kanske bbygga pussel =)
Var ett tag sen.
hoppas ni har det bra
puss å kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul med lite födelsedagsfirande :)

Söt du är.

Ja det är klart, man får pälsa på sig ordentligt och försöka hålla värmen =/

Sen är det dags för lite vintervila?? :) Och sen kommer ju den underbara vinterträningen & försäsongen.. uscha!

Det tycker jag absolut att vi ska göra! Hade varit toppen mysigt.

PUSS&KRAM

2008-09-19 @ 16:16:26
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det låter ju kul :)

Nej det ska inte behöva vara så.

Jaha vad mysigt, några planer på vart ni ska åka? Säsongen är slut 25 oktober för bois men dom tränar ändå tills slutet av november =/ Så blir en december resa för våran del.

Haha precis, usch för försäsongen. Är väl en månad där när man har en kille som antingen sover eller gnäller över ömma muskler. Så jag längtar inte! Ja varför kan man inte hålla formen uppe? Det är bara i Sverige man ligger i och sliter som djur under vintern i alla andra länder är det ett par veckor sen är dom fit for fight igen.



Det tycker jag vi borde göra, absolut! =) Hade varit superroligt!!

Detsamma vännen. Har du några kul helgplaner?

Puss&Kram

2008-09-20 @ 15:02:57
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh Spanien låter ju som en toppenidé tycker jag. Sitter själv hemma och bläddrar i Apollos vinter katalog, vill bort NU :) Ja precis, bara det blir värme så är det ju bra!!

Vi ska allt bort ett tag och bara mysa & sola. Dom har en månads semester då i alla fall innan försäsongen börjar.

Nej det är väl ingen somgör det egentligen. Allt är bara kondition & styrka hela tiden.

Och en månad gör ju en del med kondition & muskler, det är ju trots allt färskvara!



Haha ingenting att göra där bak idag?? Våra tjejer lyckades vinna mot Hammarby idag & säkrade kontraktet inför nästa år också. skönt!

Ah vad tråkigt, ska ni träffas nån annan gång då? Men chips & tv låter int så pjåkigt det heller.

Vi ska bara ta det lugnt äta och dricka gott.

Puss&Kram

2008-09-20 @ 19:10:31
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0