Spring i benen

Idag har man jobbat, som jag gör varje måndag.
Idag var jag väl smådum på jobbet,
Det var en kund som ställde hennes vagn mitt för så jag knapt kunde komma fram så jag fick gå runt å där var ju Jessica på andra sidan, istället för att jag säger ursäkta så måste jag gå runt å böka mig fram.
Varför inte bara öppna munnen.

Ikväll sprang jag 2.6:an två varv med några fotbollstjejer.
Usch vad jag inte gillar det.
Men tack vare Elin så sprang jag hela, tänkte gå vissa gånger men hon peppade mig så bra att jag fortsatte att springa =)
Är glad nu att jag sprang hela, eller nästan hela, vi gick med utfallssteg uppför mördarbacken så lite nytta gjorde man ändå fast man inte sprang.

nej snart ska jag nog sova.
Blev slut efter löparpasset
hoppas ni haft en bra dag
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till vinsten :) Inte mycket att göra i målet alltså??

Det låter ju trevlig. Jag hade jobb, mys med Johan & syrrans modevisning så en lugn helg :)

Puss&kram

2008-09-09 @ 19:10:39
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0