Sorry

Ville bara säga att bloggen lever den har inte dött bort.
Friida fråga mig igår vad som hänt med min blogg om den lever? =)

Igår var det jobb, sen blev det match då vi vann med 5-1 och jag stod där i målet och längtade hem, hade absolut inget att göra, fick väl 2 skott på mig ochjag ljuger inte nu.
Men självklart så råkar jag släppa in en boll, men kan lätt bli så när man inte får så mycket att göra.
Efter matchen var det sagt att jag skulle på en date men han hade svåart att komma hem.
Han skulle hämta sin katt och sen när han skulle åka hem så ville inte hans bil starta.
Det blir en träff idag istället.
Jag jobbar 7-16 idag så efter det fårdet väl bli. Hoppas bara att kroppen känner sig på topp då.
Skulle nämligen vara chauförr igår och hämta min mor å far.
Åkte och skulle hämta dom vid 00:00 men då skulle pappa bada igen så jag gick och la mig i en säng hemma hos min vän sen fick dom väcka mig när dom ville hem.
Stefan väcker mig lite snällt och sen får jag skjutsa hem två stycken par. Fick pengar så synd att klaga.
sen hämtade jag mina föräldrar och vi var väl hemma runt 01:30.
Jag hoppar ner i sängen och lägger mig och sover.
Fick väl runt fyra timmars sömn inatt...men det ska jag väl klara av.

Hoppas ni får en bra fortsatt helg och att ni har haft en bra sådan.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiie :) Vilken tur att den inte gått och dött :P



Vi har faktiskt också finfint väder här just nu! Det lutar åt antingen thailand eller egypten. Just nu är det lite mindre lyx, sitter i spelarbussen upp till örebro där dom ska sova inatt och ladda inför matchen imorgon mot Degerfors.



Ah vad trist, blir nog lite roligare nästa säsong när ni får lite bättre motstånd!

Åhh det låter ju supermys. Så det var en bra kille alltså? :)

Ja men det låter ju som en trevlig helg tycker jag.

Min var bra den också, full rulle precis som jag vill ha det hihi.

Håret blev bra.. lite mörkare än jag trodde men jag är supernöjd.

PussKram

2008-09-23 @ 17:40:12
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0