Obesegrade

Självklart vann vi matchen igår mot Väddö, det betydde att vi är obesegrade efter sommaren i den serien.
Nu har vi bara tvåmatcher kvar i stockholmsserien och vi är typ klara för att gå upp där också fast vi ligger typ 4:a, men det var något för att det är B lag som ligger över oss och B lagen fick inte gå upp eller vad det var.

Idag hr jag jobbat, sen blev det spelarmöte.
Nu ska det bli satsning till nästa år.


I morgon är man ledig, sedan på kvällen är det match igen, Jag ska få spela ute.
Inte för att jag kanske kommer orka men då får jag byta och hoppas på det bästa.
Jag ska försöka göra mitt bästa för att sätt dig bollen i målet.

Hoppas ni får en underbar dag i morgon
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiie :) Grattis till vinsten & OBESEGRADE - lovely!

Åh vad roligt att höra gumman. Var nog en bra fotbollskväll igår. Var dom så tuffa?? Skam den som ger sig eller hur?? :) Och ni vann ju! Tycker lite synd om han mjällbysspelaren som blev punktmarkerad av min kille igår. tror han har ont i rumpan idag haha.



Det tycker jag absolut ;)

Nej det får det ju inte göra, då är det inget kul heller!

Han kanske bara är lite osäker och rädd?

Jo det blir ju lite konstigt kanske, men det tror jag nog kommer :)

PUSS&KRAM

2008-09-30 @ 07:24:37
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa tacka & ta emot, så duktiga ni är!

Klart dom var tuffa men du var tuffast, du vann ju! Wiie.

Johan han gjiorde bra ifrån sig. Han är mittfältare men fick gå ner och jobba som mittback eftersom vi fick en utvisad. Men det fixade han fint :)

Jag håller tummarna. Hur kan han motstå dig söto?

Puss&Kram

2008-10-01 @ 14:47:34
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0